Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7
  • Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7
  • Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7
  • Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7
  • Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7
  • Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7

Skrzydło Wing NeilPryde 2024 Fly II C2 berry - 6.7

Indeks: 140041-000_2334_6_7 | Producent: Neilpryde
5 499,00 zł
Dostępność: ostatnie sztuki

EWOLUCJA...

Rok po wprowadzeniu FLY osiągnęliśmy kolejne kamienie milowe w rozwoju i z dumą prezentujemy ulepszone i udoskonalone modele: FLY II PRO i FLY II. Rozwój koncepcji FLY opierał się na wykorzystaniu najbardziej sprawdzonych materiałów, zbadaniu rozwoju technicznego skrzydeł w najdrobniejszych szczegółach oraz wyregulowaniu wszystkich śrub ustalających.

-

FLY II jest teraz zbudowany w całości z dakronu Teijin LE, co znacznie zwiększa trwałość jego kształtu.

Panele krawędzi spływu przed ramą wykonane są z Challenge Code 95, poprawiając sztywność i długotrwałe zachowanie kształtu.

Tylne szyby są teraz wyposażone w warstwę Dyneema X, zapewniającą optymalną równowagę pomiędzy widocznością,
lekkością oraz integralnością konstrukcyjną.

Przednie szyby są wykonane z przezroczystego PCV - zbrojonego kevlarem.

Okna zostały przeprojektowane i umiejscowione w odpowiednich miejscach w celu poprawy widoczności.






Kolor: C2 berry

Czas wysyłki: Do 24 h

Opis


Kontynuując koncepcję zwiększenia współczynnika siły nośnej, Fly2 posiada sztywną ramę i poszycie oraz nowy profil skrętu, znacznie poprawiający sterowność i kontrolę w warunkach silnego wiatru. Koncepcja rozkładu naprężenia na czaszy skrzydła została zaczerpnięta z konstrukcji żagli windsurfingowych. Kształt skrzydła został precyzyjnie zaprojektowany aby poprawić prędkość pod i sterowność podczas manewrów pod wiatr. Dodatkowe segmenty krawędzi natarcia (LE - Leading Edge) na końcach skrzydeł nie tylko zmniejszają opór, ale także zapewniają dodatkową sztywność i umożliwiają prowadzenie skrzydła wyżej. Wentylowana kolumna poprzeczna została wyposażona w dodatkowe usztywnienie, zwiększając stabilność, dzięki czemu skrzydło prowadzi się intuicyjnie, a jego kształt wybacza błędy oraz efekt przeżaglowania. 


Zgoda na marketingowe pliki cookie jest wymagana, aby zobaczyć treść lub zobacz to na YouTube


FLY powstał dzięki dokładnym badaniom nad techniczną ewolucją wing foilingu w najdrobniejszych szczegółach i dopracowaniu wszystkich detali, a także zastosowaniu tylko najbardziej niezawodnych materiałów. Pierwsze skrzydło NeilPryde zawiera kilka unikalnych cech i ulepszeń dzięki byłemu projektantowi żagli i inżynierowi folii Americas Cup Nilsowi Rosenbladowi i całemu zespołowi projektowemu.

Kilka z tych technicznych innowacji zastosowanych w skrzydłach FLY, nie widocznych na pierwszy rzut oka, jednak stanowią bardzo o różnicy w jakości wykonania skrzydła.  Pomysły zrodzone z bezkompromisowego spojrzenia inżyniera, żaglomistrza i eksperta na zjawisko aerodynamiki i przepływów powietrza na skrzydle, mają bardzo duży wpływ na innowacyjność skrzydeł Neilpryde.


 Główną ideą Fly jest wysoki poziom nośności. Każdy rozmiar skrzydła został dopracowany tak, aby stworzyć większą siłę nośną, ciąg i zminimalizować opór niż w przypadku porównywalnych rozmiarowo skrzydeł. To sprawia, że skrzydło Fly można wybrać mniejsze niz innej firmy na daną siłę wiatru, dzięki czemu jest łatwiejszy w lataniu, bardziej komfortowy i łatwiejszy do transportu.Skrzydła high-aspect mają szeroką rozpiętość końcówek. Krawędź natarcia odchyla sie ku górze w kierunku końcówek skrzydła (dihedral) sprawia to, że końcówki skrzydła nie dotykają wody. Duże napięcie czaszy w przedniej części skrzydła generuje niezwykle silny ciąg, zapewniając stabilny profil i doskonały przepływ powietrza nad skrzydłem nawet przy bardzo dużych kątach natarcia.

Krawędź spływu wydaje się luźna, ale kiedy jest napełniona wiatrem, tworzy najbardziej płaski profil krawędzi spływu, aby przekształcić ciśnienie w ciąg i kontrolować gładko podmuchy. Kompozytowe listwy poprawiają płaską krawędź spływu i redukują trzepotanie. Zaprojektowany układ materiału w krawędzi natarcia i rozpórki wzmacniają materiał tam, gdzie jest to potrzebne, aby wytrzymać obciążenie i zapewnić niezbędną sztywność. Obszary o mniejszym obciążeniu wokół końcówek pozostają lżejsze i bardziej elastyczne. Dzięki temu skrzydło jest nie tylko lżejsze, ale także zmniejsza opór i zwiększa zwrotność dzięki cienkim, skośnym końcówkom.

Wing prowadzi się dalej od ciała dzięki konstrukcji środkowej rozpórki i unikalnemu kształtowi uchwytu. Nie tylko po to, aby uniknąć silnych turbulencji wokół ciała, ale również po to, aby obsługa i pompowanie były bardziej efektywne. Specjalnie zaprojektowane rączki posiadają również liczne dodatkowe unowocześnienia.

NeilPryde przetestował i udoskonalił zawory. Innowacyjne zawory Push Valves przepuszczają więcej powietrza w krótszym czasie i wyświetlają ciśnienie bez skakania wskaznika przy pompowaniu. Dwie niezależne tuby zwiększają bezpieczeństwo i zapobiegają rozszerzaniu się tuby poprzecznej i utracie ciśnienia i sztywności. FLY sprzedawany jest w zestawie z funkcjonalną torbą w stylu plecaka, która posiada wiele kieszonek oraz uchwyt na pompkę i kask. Od środka wyścielony jest foliową wyściółką, która zapobiega jego przemakaniu. Dodatkowo w zestawie znajdziemy uniwersalny adapter do pompki, a także zestaw naprawczy składający się z łatek do tub oraz materiału. Osobno do zakupienia jest występujący w trzech rozmiarach, wysokiej jakości leash z linki Dyneema wyposażony w system Anti-Twist.


-


PRZEŚWIT AERODYNAMICZNY W GRODZI
Duży otwór pomiędzy LE a przednią częścią panelu wypełniającego (który łączy czaszę z rozpórką) umożliwia wyrównanie ciśnienia po obu stronach skrzydła. Poprawia to ogólną wydajność i sprawia, że skrzydło jest jeszcze bardziej stabilne.

-


PODWYŻSZONY POZIOM NOŚNOŚCI
Ze względu na wysoce wyrafinowaną geometrię krawędzi wiodącej i kształt wejścia, każde skrzydło wytwarza maksymalny ciąg (moc i przyspieszenie) dla swojego rozmiaru. To radykalnie zwiększa zasięg, umożliwiając jeźdźcom użycie mniejszego skrzydła niż jest to typowe w każdych warunkach. Rezultatem jest łatwiejsza obsługa i większa zwrotność.

-


WZMOCNIONA USZTYWNIONA KONTRUKCJA
Trójwymiarowy kształt krawędzi natarcia skrzydła jest zdefiniowany i wzmocniony przez szereg poprzecznych paneli zbiegających się na końcach skrzydeł. Wykorzystuje to strukturę "LE Tube", aby zmaksymalizować napięcie w krytycznych sekcjach wejściowych – efektem jest większa siła nośna i większy kąt przeciągnięcia, co zapewnia lepsze przyspieszenie przy słabym wietrze, a także możliwość wydajnego latania przy niskich kątach natarcia, co zapewnia lepszą kontrolę i wyższe prędkości maksymalne przy silnym wietrze.

***


Cechy produktu

UNIKALNE POŁĄCZENIE MATERIAŁÓW NA KRAWĘDZI WIODĄCEJ

UNIKALNE POŁĄCZENIE MATERIAŁÓW NA KRAWĘDZI WIODĄCEJ

Zastosowanie ultralekkiego, tkanego poliestru o dużej wytrzymałości na końcówki skrzydeł i tył kolumny zapewnia bardzo lekkie „wczucie” dzięki zmniejszonej wadze huśtawki.

ZINTEGROWANY SYSTEM LISTW

Wszyte listwy kompozytowe tworzą płaską, aerodynamiczną krawędź spływu z minimalnym trzepotaniem.

ZINTEGROWANY SYSTEM LISTW
UNIKALNA KONSTRUKCJA UCHWYTU

UNIKALNA KONSTRUKCJA UCHWYTU

Starannie skalibrowane pozycje uchwytów dla łatwego, zrównoważonego lotu. Ergonomiczna konstrukcja zmniejszająca zmęczenie i ustawiająca skrzydło pod optymalnym kątem lotu.