Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2
  • Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2

Skrzydło Wing Foil Neil Pryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2

Indeks: 130040-000_2334-2.2 | Producent: Neilpryde
3 899,00 zł
Dostępność: ostatnie sztuki

Rewolucyjne, innowacyjne skrzydło o najwyższych osiągach i pięknym wyglądzie. 

Zamów teraz! Użyj kod FLY23 i ciesz się lepszą ceną oraz darmową wysyłką!

Fly zaprojektowany przez zespół NeilPryde oraz legendarnego Nilsa Rosenblada

Szeroka gama aż 14 rozmiarów od 1.4 do 6.0m2

Mini listewki stabilizujące krawędź spływu, super aerodynamiczny profil.

Ergonomiczne, twarde, ale wygodne uchwyty dla pełnej kontroli i dłuższych sesji. 

Zobacz wing Neilpryde FLY w akcji


Kolor: berry

Rozmiar: 2,2

Opis

Wing Foil NeilPryde 2023 Fly Wing C2 berry - 2.2

Zgoda na marketingowe pliki cookie jest wymagana, aby zobaczyć treść lub zobacz to na YouTube

Rozmiary: 1.4 / 1.8 / 2.2 / 2.5 / 2.9 / 3.3 / 3.6 / 4.0 / 4.3 / 4.7 / 5.0 / 5.4 / 5.7 / 6.0

Od początku istnienia firmy NeilPryde priorytetem jest dążenie do doskonałości inżynieryjnej, wydajności, innowacyjności i tworzenia wysokiej jakości, trwałych produktów. Pierwsze skrzydło NeilPryde, które zostało opracowane w przeciągu dwóch lat, po raz kolejny przesuwa granice tego, co jest możliwe.

FLY powstał dzięki dokładnym badaniom nad techniczną ewolucją wing foilingu w najdrobniejszych szczegółach i dopracowaniu wszystkich detali, a także zastosowaniu tylko najbardziej niezawodnych materiałów. Pierwsze skrzydło NeilPryde zawiera kilka unikalnych cech i ulepszeń dzięki byłemu projektantowi żagli i inżynierowi folii Americas Cup Nilsowi Rosenbladowi i całemu zespołowi projektowemu. Kilka z tych skromnych technicznych innowacji - nie widocznych na pierwszy rzut oka - stanowi o różnicy. Zrodzone z bezkompromisowego spojrzenia inżyniera, żaglomistrza i eksperta od przepływów na skrzydło.

 Od początku wiedzieli, że nie mogą traktować Winga jak zwykłego latawca bez linek, ale musieli dostosować wszystkie cechy konstrukcyjne aby usyskać skrzydło o najwyższych osiągach. Główną ideą Fly jest wysoki poziom nośności. Każdy rozmiar skrzydła został dopracowany tak, aby stworzyć większą siłę nośną, ciąg i zminimalizować opór niż w przypadku porównywalnych rozmiarowo skrzydeł. To sprawia, że skrzydło Fly można wybrać mniejsze niz innej firmy na daną siłę wiatru, dzięki czemu jest łatwiejszy w lataniu, bardziej komfortowy i łatwiejszy do transportu.

Skrzydła high-aspect mają szeroką rozpiętość końcówek. Krawędź natarcia odchyla sie ku górze w kierunku końcówek skrzydła (dihedral) sprawia to, że końcówki skrzydła nie dotykają wody. Duże napięcie czaszy w przedniej części skrzydła generuje niezwykle silny ciąg, zapewniając stabilny profil i doskonały przepływ powietrza nad skrzydłem nawet przy bardzo dużych kątach natarcia.

Krawędź spływu wydaje się luźna, ale kiedy jest napełniona wiatrem, tworzy najbardziej płaski profil krawędzi spływu, aby przekształcić ciśnienie w ciąg i kontrolować gładko podmuchy. Kompozytowe listwy poprawiają płaską krawędź spływu i redukują trzepotanie. Zaprojektowany układ materiału w krawędzi natarcia i rozpórki wzmacniają materiał tam, gdzie jest to potrzebne, aby wytrzymać obciążenie i zapewnić niezbędną sztywność. Obszary o mniejszym obciążeniu wokół końcówek pozostają lżejsze i bardziej elastyczne. Dzięki temu skrzydło jest nie tylko lżejsze, ale także zmniejsza opór i zwiększa zwrotność dzięki cienkim, skośnym końcówkom.

Wing prowadzi się dalej od ciała dzięki konstrukcji środkowej rozpórki i unikalnemu kształtowi uchwytu. Nie tylko po to, aby uniknąć silnych turbulencji wokół ciała, ale również po to, aby obsługa i pompowanie były bardziej efektywne. Specjalnie zaprojektowane rączki posiadają również liczne dodatkowe unowocześnienia.

NeilPryde przetestował i udoskonalił zawory. Innowacyjne zawory Push Valves przepuszczają więcej powietrza w krótszym czasie i wyświetlają ciśnienie bez skakania wskaznika przy pompowaniu. Dwie niezależne tuby zwiększają bezpieczeństwo i zapobiegają rozszerzaniu się tuby poprzecznej i utracie ciśnienia i sztywności. FLY sprzedawany jest w zestawie z funkcjonalną torbą w stylu plecaka, która posiada wiele kieszonek oraz uchwyt na pompkę i kask. Od środka wyścielony jest foliową wyściółką, która zapobiega jego przemakaniu. Dodatkowo w zestawie znajdziemy uniwersalny adapter do pompki, a także zestaw naprawczy składający się z łatek do tub oraz materiału. Osobno do zakupienia jest występujący w trzech rozmiarach, wysokiej jakości leash z linki Dyneema wyposażony w system Anti-Twist.

Neils Rosenblad opowiada o swoim projekcie winga FLY

Cechy i innowacje 

Idea wysokiej nośności - Każde skrzydło dostarcza maksymalną siłę ciągu (moc i przyspieszenie) dla swojego rozmiaru dzięki zoptymalizowanej geometrii LE i kształtowaniu wejścia. To znacznie zwiększa zakres, pozwalając riderom na zastosowanie mniejszego skrzydła niż zwykle w każdych warunkach. Łatwe prowadzenie i lepsza manewrowość są tego wynikiem. 

Statyczny rozkład napięcia poszycia - na plaży skrzydła NP mają rozkład naprężeń podobny do tego w żaglach windsurfingowych. Po obciążeniu skrzydło ma doskonały kształt w locie z wyraźną krawędzią spływu wygięciem, który przekazuje moc tam gdzie jej najbardziej trzeba.

Modified Delta Planform — Poprawia osiągi pod wiatr i kontrolę dzięki bardziej efektywnemu kształtowi krawędzi natarcia i eliptycznemu rozkładowi siły nośnej.

Dihedral Front Profile -  Dzięki kątowi odchylenia górna część skrzydła jest bardziej wysunięta do góry podczas lotu po prostej, co poprawia osiągi i umożliwia zwiększenie współczynnika proporcji dzięki większemu prześwitowi na końcówkach skrzydeł. Dzięki temu skrzydło jest bardzo stabilne w locie, szczególnie gdy płynąc na fali trzymamy skrzydło za sobą.

Końcówki skrzydeł o niskim oporze z liniowym spływem – Mała średnica tuby na końcach skrzydła zmniejsza opór i pozwala na dynamiczną pracę. Poprawia to kontrolę przy podnoszeniu mocy, jak również przyspieszenie przy pompowaniu. 

"Wentylowana" tuba poprzeczna - Ciśnienie po obu stronach skrzydła jest wyrównywane dzięki dużemu otworowi pomiędzy tubą poprzeczną a poszyciem. Zwiększa to osiągi i stabilność skrzydła.

 

Mocno napięte poszycie o profilu soczewki - Sekwencja poprzecznych paneli, które zbiegają się na końcach skrzydła, definiuje geometrię 3D krawędzi natarcia skrzydła o wysokim napięciu. Struktura Leading Edge Tube maksymalizuje napięcie w kluczowych obszarach , co skutkuje większą siłą nośną dla lepszego przyspieszenia przy lekkim wietrze i zdolnością do efektywnego latania przy niskich kątach natarcia dla lepszej kontroli i wyższych prędkości maksymalnych przy silnym wietrze.

Poprzeczne poszycie czaszy - dopasowane szwy do ścieżki obciążenia stabilizują kształt skrzydła i zwiększają jego żywotność. 

Zintegrowanye listwy - krawędź spływu zostałą wyposażona w listewki co pozwoliło na uzyskanie płaskiego profilu spływu dla zminimalizowania trzepotania.

Rozkład wzmocnień i wagi materiału na tubie głównej - Końcówki skrzydła zostały skonstruowane z ultra lekkiego taknego poliestru, natomiast tuba główna jest miejscowo wzmocniona, to sprawia że wing wydaje się dużo lżejszy dzieki rozkładowi wagi

Wzmocnione poszycie- konstrukcja czaszy jest wzmocniona wytrzymałym materiałęm ripstop, który biegnie przez środek, przez krawędzie spływu do końcówek skrzydeł, a następnie podąża za tubą główną z powrotem do centrum, aby zapewnić maksymalną wytrzymałość i trwałość. 

Okrągłe sztywne rączki z nowatorskim systemem mocowania– Zapewniają doskonałą kontrolę i wygodę, a idealny układ do zamocowania linek trapezowych wydłuży czas spędzony na wodzie.

Ergonomiczna konstrukcja  – Podstawy uchwytu płynnie integrują się z rozpórką, a kąt płaszczyzny uchwytu minimalizuje zmęczenie i ustawia skrzydło pod optymalnym kątem lotu.

Ochrona przed uderzeniami – Zakrzywiona przednia rączka posiada bumper pod uchwytem EVA, który chroni Ciebie i Twoją deskę przed uderzeniami. 

Drop Grip Front Handle - Drop Grip Front Handle - pionowa część na przedniej rączce pozwala riderowi latać ze skrzydłem dalej od ciała, zwiększając efektywność i prześwit skrzydła. Kontrola przechyłu sprawia, że skrzydło doskonale nadaje się do flagowania i pływania na falach. 

Skalibrowane umiejscowienie uchwytów - każdy rozmiar skrzydła ma uchwyty w równej odległości od środka ożaglowania, aby zapewnić zrównoważony lot bez wysiłku. Dłuższe uchwyty na większych skrzydłach dają riderowi więcej swobody w ułożeniu rąk, pozwalając na optymalne ich ustawienie dla uzyskania maksymalnej mocy i minimalnego zmęczenia. 

Okna PCV z elementami konstrukcyjnymi – Wysokiej jakości okna PVC zapewniają maksymalną widoczność, podczas gdy wzmocnienia przenoszą obciążenia poprzeczne, minimalizując zniekształcenia i rozciąganie się poszycia.

Osobne zawory dla tuby głównej i poprzecznej: Oddzielne zawory zwiększają bezpieczeństwo oraz zwiększają sztywność ponieważ tuba poprzeczna nie służy jako komora roprężania przy pracy winga. Dodatkowo spuszczanie powietrze przebiega szybciej niz przy jednokomorowych wingach.

Nowy zawór typu Push przyspiesza pompowanie i spuszczanie powietrza.

Tuby wewnętrzne z systemem przeciw skręcaniu wyprodukowano w Niemczech.

Dodatki w zestawie z wingiem:

Plecak na winga z kilkoma kieszeniami oraz mocowaniem na kask i pompkę

Zestaw naprawczy (zestaw do naprawy tuby, łatki do naprawy poszycia, materiał poszycia)

Leash z wytrzymałego materiału Dyneema z systemem przeciw plątaniu

Cechy produktu

Koncepcja wysokiej nośności

Koncepcja wysokiej nośności

Każde skrzydło dostarcza maksymalną siłę ciągu (moc i przyspieszenie) dla swojego rozmiaru dzięki zoptymalizowanej geometrii LE i kształtowaniu wejścia. To znacznie zwiększa zakres, pozwalając riderom na zastosowanie mniejszego skrzydła niż zwykle w każdych warunkach. Łatwe prowadzenie i lepsza manewrowość są tego wynikiem. 

Mocno napięte poszycie o profilu soczewki

 Sekwencja poprzecznych paneli, które zbiegają się na końcach skrzydła, definiuje geometrię 3D krawędzi natarcia skrzydła o wysokim napięciu. Struktura Leading Edge Tube maksymalizuje napięcie w kluczowych obszarach , co skutkuje większą siłą nośną dla lepszego przyspieszenia przy lekkim wietrze i zdolnością do efektywnego latania przy niskich kątach natarcia dla lepszej kontroli i wyższych prędkości maksymalnych przy silnym wietrze.

Mocno napięte poszycie o profilu soczewki
Zintegrowanye listwy

Zintegrowanye listwy

Krawędź spływu zostałą wyposażona w listewki co pozwoliło na uzyskanie płaskiego profilu spływu dla zminimalizowania trzepotania.

Rozkład wzmocnień i wagi materiału na tubie głównej

Końcówki skrzydła zostały skonstruowane z ultra lekkiego taknego poliestru, natomiast tuba główna jest miejscowo wzmocniona, to sprawia że wing wydaje się dużo lżejszy dzieki rozkładowi wagi.

Rozkład wzmocnień i wagi materiału na tubie głównej
"Wentylowana" tuba poprzeczna

"Wentylowana" tuba poprzeczna

Ciśnienie po obu stronach skrzydła jest wyrównywane dzięki dużemu otworowi pomiędzy tubą poprzeczną a poszyciem. Zwiększa to osiągi i stabilność skrzydła.

Specyfikacja

ROZMIAR(m2)
ROZPIĘTOŚĆ
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
OKNA
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
ROZMIAR(m2)
1.4
ROZPIĘTOŚĆ
195.5
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
10
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
10
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
100
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
40+
ROZMIAR(m2)
1.8
ROZPIĘTOŚĆ
220.0
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
10
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
10
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
100
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
30-40
ROZMIAR(m2)
2.2
ROZPIĘTOŚĆ
240.6
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
9.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
9.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
100
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
25-35
ROZMIAR(m2)
2.5
ROZPIĘTOŚĆ
253.9
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
9.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
9.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
100
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
20-30
ROZMIAR(m2)
2.9
ROZPIĘTOŚĆ
270.1
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
9
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
9
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
100
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
19-28
ROZMIAR(m2)
3.3
ROZPIĘTOŚĆ
285.3
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
9
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
9
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
120
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
18-27
ROZMIAR(m2)
3.6
ROZPIĘTOŚĆ
2964
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
9
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
9
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
120
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
17-26
ROZMIAR(m2)
4.0
ROZPIĘTOŚĆ
311.1
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
8.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
120
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
16-25
ROZMIAR(m2)
4.3
ROZPIĘTOŚĆ
321.9
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
8.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
120
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
14-23
ROZMIAR(m2)
4.7
ROZPIĘTOŚĆ
335.2
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
8.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
120
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
12-20
ROZMIAR(m2)
5.0
ROZPIĘTOŚĆ
344.5
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
8
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
140
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
10-18
ROZMIAR(m2)
5.4
ROZPIĘTOŚĆ
356.3
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
8
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8.5
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
140
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
9-17
ROZMIAR(m2)
5.7
ROZPIĘTOŚĆ
364.1
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
7.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
140
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
8-15
ROZMIAR(m2)
6
ROZPIĘTOŚĆ
371.0
CIŚNIENIE TUBY GŁÓWNEJ
7.5
CIŚNIENIE TUBY POPRZECZNEJ
8
OKNA
yes
DŁUGOŚĆ LEASHA(CM)
140
ZAKRES WIATRU(KTS-DLA OSOBY OK.75KG)
7-13