- -1 111,77 zł

Nowa konstrukcja tuby głownej
Tylko dwie zintegrowane rączki o nowej, usztywnionej konstrukcji
Materiał Nano Tech Ripstop canopy
Kewlarowe Tipy
Duży dolny zakres dla poprawienia osiągów w słabych warunkach wiatrowych
Super Lekka konstrukcja
Skrzydło freeride/wave/big air
W zestawie: skrzydło, leash, plecak, zestaw naprawczy
Kolor: C1 red
Rozmiar: 2.0
ROZMIARY: 2 / 2,5 / 3,0 / 3,5 / 4 / 4,5 / 5 / 6 / 7m
Oryginalny Mantis ustanowił standard w zakresie sztywności krawędzi natarcia, a w tym roku został jeszcze bardziej dopracowany, czego efektem jest ultra sztywna rama i jeszcze bardziej dopracowany profil. W połączeniu z naciągniętą czaszą, daje to wyrazisty produkt o wysokiej wydajności, który zachowuje swoje osiągi w szerszym zakresie warunków.
Dopracowane rozmiary i rozpiętość skrzydeł pozwalają na bardziej progresywną moc w małych rozmiarach, podczas gdy dostosowanie kształtu końcówek skrzydeł pomaga odbijać wodę podczas startu, a także pozwala na uzyskanie głębszego profilu, aby pomóc w dostarczaniu mocy.
Mantis V2 pokazuje program skrzydeł Cabrinha i oddaje w twoje ręce najwyższą technologię i wydajność, aby zmaksymalizować czas spędzony w wodzie i osiągnięcia.
WYSOKA ŚREDNICA ŚRODKOWA LEADING EDGE
Zwiększona średnica w środkowej części krawędzi natarcia, a także progresywne zwężenie zapewnia nie tylko lepszą sztywność, ale także zwiększone napięcie czaszy.
HD LARGE DIAMETER CLOSING SEAM
Większa średnica LE wymaga unowocześnionego szwu zamykającego, aby wytrzymać siły, które zapewnia skrzydło.
BALANCED DIHEDRAL
Wiele prototypów pozwoliło na stworzenie zbalansowanego profilu w Mantisie V2. Daje to świetną mieszankę mocy do stabilności.
BARDZO SZTYWNA POPRZECZKA
Pojedyncza, bardzo sztywna poprzeczka pozwala na niższą wagę i przewidywalny depower podczas jazdy na fali.
ZWIĘKSZONY ZAKRES
Dzięki zaktualizowanemu kształtowi i geometrii skrzydła, Mantis V2 ma zwiększony zakres mocy, który pokrywa większe spektrum warunków. Zmiana kształtu końcówki skrzydła nie tylko pomaga w kontroli i stabilności skrzydła, ale także zmniejsza szansę na złapanie końcówki skrzydła podczas wstawania i pompowania.