- -1 899,75 zł
Latawiec Cabrinha 2023 Moto_X only C4 - 7
Trzykomorowy latawiec, o hybrydowym kształcie - Freeride / Crossover / Freestyle który. Moto X to jest to, czego potrzebujesz, żeby rozwijać się w każdej dziedzinie i stylu.
Sprint 3.0 - nowy system one-pump
Super lekkie komory "Ultralite"
Nano Ripstop Canopy: trwałość, stabilność i szybkość reakcji
Uzdy bez bloczków, co ułatwia sterowanie
Łatwy i przyjazny w użytkowaniu, co sprzyja szybkim postępom
Kolor: C4 white / dark gray
Rozmiar: 7
Czas wysyłki: Do 5 dni
Opis
Rozmiary: 5 m | 6 m | 7 m | 8 m | 9 m | 10 m | 12 m | 14 m
Wersja X została odchudzona, co przekłada się na większą reaktywność i stabilność latawca, zwłaszcza w słabszych warunkach. Zastosowano lekki dacron na poprzeczkach i tubie głównej, co sprawia, że latawiec jest jeszcze lżejszy i oferuje doskonałe osiągi.
W najnowszej edycji wprowadzono wiele zmian. To idealny sprzęt do przemierzania dużych odległości przy zachowaniu wygody. Docenią go zarówno początkujący użytkownicy, jak i doświadczeni. Nadaje się do pierwszych halsów i skoków, freeride'u, jazdy na falach oraz trików bez liny. To wszystko przychodzi naturalnie z latawcem Moto X! Łatwość obsługi idzie w parze z ciągłym postępem!
Latawiec Cabrinha Moto X świetnie sprawdza się w trudniejszych warunkach wiatrowych. Duże możliwości regulacji depowera pozwalają okiełznać nawet najbardziej szkwalisty wiatr, bez problemu poszerzając zakres wiatrowy latawca. Moto jest niezwykle zwrotny, skrętny; świetnie sprawdza się w szybkim manewrowaniu.
Zgoda na marketingowe pliki cookie jest wymagana, aby zobaczyć treść lub zobacz to na YouTube
Cechy produktu
W latawcach Cabrinha stosuje się bardzo zaawansowany technologicznie super wytrzymały i ultra lekki materiał NANO RIPSTOP. Nano Ripstop to materiał o gramaturze 55 g / m2 z podwójnym wzmocnieniem włókna w 3 mm kratkach. W połączeniu z nowo opracowaną powłoką daje 2-krotny wzrost wytrzymałości na rozdarcia. Mniejszy, ciaśniejszy przeplot znacząco zwiększa ilość „komórek” w danym panelu.
Hybrid Frame – Perfekcyjna fuzja materiałów - Dacronu i HDT. Dzięki temu latawiec jest lżejszy w miejscach gdzie sztywność nie jest tak istotna, a bardzo sztywny i wytrzymały w miejscach gdzie jest to pożądane.