

Kontrola i prędkość maksymalna – to liczy się najbardziej, gdy chcesz stanąć na podium. Cztery deski slalomowe JP zostały zaprojektowane do śmigania z prędkością zawodów PWA, pokonywania szybkich zwrotów i utrzymywania kontroli w najszerszym zakresie warunków. Ich kontrola przyniesie korzyści również lżejszym zawodnikom, pozwalając im zachować kontrolę nawet przy pełnym przeciążeniu i umożliwiając im szybkie osiągnięcie prędkości maksymalnej i utrzymanie jej. W tym roku 66 i 76 to dwa zupełnie nowe rozmiary, zaprojektowane z myślą o entuzjastycznych slalomistach poszukujących różnych litraży. Ponadto wszystkie deski zyskują teraz turbodoładowanie dzięki nowej technologii: S-TEC nadaje deskom nowy i zupełnie inny wygląd oraz sprawia, że już bardzo lekkie deski stają się jeszcze lżejsze! Deski wcześniej wchodzą w ślizg, są łatwiejsze w kontroli, a tym samym szybsze.
Rodzaj: 0
Czas wysyłki: Do 30 dni
SZYBKO… W S-TEC!
Kontrola i prędkość maksymalna – to liczy się najbardziej, gdy chcesz stanąć na podium. Cztery deski slalomowe JP zostały zaprojektowane do śmigania z prędkością zawodów PWA, pokonywania szybkich zwrotów i utrzymywania kontroli w najszerszym zakresie warunków. Ich kontrola przyniesie korzyści również lżejszym zawodnikom, pozwalając im zachować kontrolę nawet przy pełnym przeciążeniu i umożliwiając im szybkie osiągnięcie prędkości maksymalnej i utrzymanie jej. W tym roku 66 i 76 to dwa zupełnie nowe rozmiary, zaprojektowane z myślą o entuzjastycznych slalomistach poszukujących różnych litraży. Ponadto wszystkie deski zyskują teraz turbodoładowanie dzięki nowej technologii: S-TEC nadaje deskom nowy i zupełnie inny wygląd oraz sprawia, że już bardzo lekkie deski stają się jeszcze lżejsze! Deski wcześniej wchodzą w ślizg, są łatwiejsze w kontroli, a tym samym szybsze.
S-TEC
Optymalizacja wagi jest szczególnie ważna w przypadku desek wyczynowych. Dlatego nowa i przełomowa konstrukcja S-TEC jest również stosowana w deskach wyścigowych JP. Szacuje się, że średnia redukcja wagi dzięki S-TEC w slalomie wyniesie do 0,3 kg. Biorąc pod uwagę, że poprzednie deski były już wyjątkowo lekkie, każda dodatkowa redukcja wagi jest imponująca!
Osiąga się to dzięki następującym zmianom:
- Brak farby
- Redukcja antypoślizgu, stosowanego tylko w miejscach stojących
- Mniejsze i cieńsze pady – mniej pianki EVA i mniej kleju
i co ważne
- Udoskonalony proces laminowania na zamówienie, z włóknami przygotowywanymi i laminowanymi oddzielnie
Trwałość pozostaje na sprawdzonym poziomie, ponieważ wszystkie ważne wzmocnienia pozostają niezmienione, a zwłaszcza dzięki zastosowaniu Biax-Carbon. Tylko elementy, które nie mają znaczenia dla wytrzymałości i trwałości, są redukowane lub pomijane.
Inny zasadniczy wkład w oszczędność wagi pochodzi ze zoptymalizowanego procesu laminowania, który nie tylko tworzy zupełnie nowy wygląd, ale także sprawia, że deski są w tym roku do 300 gramów lżejsze i przyczynia się do poprawy wydajności.
Co za wspaniała funkcja dla wszystkich naszych desek slalomowych!
Nowe 76 i 66
Żeglarstwo slalomowe w umiarkowanych do lekkich wiatrach to po prostu wspaniałe i ekscytujące doświadczenie, a deska o pojemności 125 litrów została zbudowana właśnie z tego powodu. SL 76 czuje się lżejsza i bardziej zabawowa niż duża, szeroka SL 85, której potrzebujesz dla najlżejszych wiatrów.
Koncept projektowy nowej SL 66 jest bardziej podobny do tego z SL 62,5. Z jednej strony, nowy kształt tej deski dla umiarkowanych wiatrów jest przeznaczony dla lżejszych żeglarzy, dla których SL 72 jest zbyt duża. Z drugiej strony, jest to deska dla średnich do silnych wiatrów dla cięższych żeglarzy, którzy preferują nieco więcej szerokości i objętości niż mogą znaleźć w małej 62,5. Niewiele większy rozmiar sprawia, że wchodzenie w ślizg i żeglowanie jest ogólnie łatwiejsze.
Niezależnie od tego, czy ścigasz się, czy po prostu cieszysz się ekscytującą jazdą, obie nowe deski zapewniają prędkość wywołującą dreszcze u wszystkich.
Według naszego projektanta, Wernera Gniglera, kluczową cechą kształtu tych wysokowydajnych desek jest zmieniający się przepływ V wzdłuż gładkiej linii rocker. V jest silnie zaznaczony przed podstawą masztu, zwęża się w pobliżu pasków stóp i otwiera się ponownie w kierunku rufy. To zmniejsza opór, poprawia wydajność i wspiera wysoką i luzną pozycję wody, ułatwiając kontrolę podczas zwrotów, aby utrzymać prędkość na każdym zakręcie.
Podobnie jak Slalom 62,5, którą wprowadziliśmy w zeszłym sezonie, 66 i 76 również posiadają następujące trzy cechy kształtu:
- Podwójne Wycięcia w Ogonie - Podwójne wycięcia w dolnej części ogona zapewniają kontrolę, optymalizują przepływ wody, redukują opór i w efekcie maksymalizują Twoją prędkość i zwrotność. Cieniują burty, co ułatwia wykonywanie zwrotów przy maksymalnej prędkości. Wycięcia są bardziej wyraźne na desce o większej objętości niż na mniejszej.
- Podniesiony Punkt Szczytowy Burty - Podniesiony punkt szczytowy burty od środkowej sekcji do dziobu zapobiega zaczepieniu się dziobu i dodaje kontroli. Jego główną zaletą jest to, że tworzy więcej podniesienia, aby wprowadzić deskę w ślizg i przyspieszyć. Dodatkowo zwiększa unoszenie się podczas skrętu i zapobiega spowalnianiu deski, pozwalając żeglarzowi utrzymać pełną prędkość podczas zakrętu.
- Szeroki Zarys Ogona - Zarys pozostaje stosunkowo równoległy w kierunku ogona, zapewniając szeroką powierzchnię planowania i tworząc postawę, która pozwala żeglarzowi generować maksymalną moc płyty i utrzymać kontrolę we wszystkich okolicznościach. Przemyślanie umieszczone paski na stopy pozwalają żeglarzom efektywnie rozdzielać moc, jednocześnie ułatwiając wchodzenie i wychodzenie z pasków podczas zwrotów. Szeroki tył przyczynia się do utrzymania prędkości podczas zwrotów i znacznie poprawia wczesny ślizg i przyspieszenie.
Ogólna koncepcja tej linii SLALOM:
Projektując i dopracowując tę linię, skupiamy się na zwiększeniu średniej prędkości na trasie wyścigu, zwracając szczególną uwagę na zwroty, w których można uzyskać największe korzyści podczas wyścigu. Tutaj celem jest utrzymanie prędkości podczas skrętu i szybsze wyjście.
Kształty oferują świetną, zablokowaną i stabilną pozycję do jazdy. Do osiągnięcia i utrzymania maksymalnej prędkości potrzeba znacznie mniej wysiłku, a wszystkie z nich zapewniają doskonałą moc wczesnego ślizgu i szeroki zakres zastosowań. Tyły tych desek są szerokie i zapewniają dużą dźwignię w kierunku statecznika, co skutkuje większą mocą i kontrolą.
Gładki kształt pokładu gwarantuje super wygodną postawę. Zawodnik oszczędza energię, aby przekraczać swoje granice na dłuższych dystansach. Wszystkie rozmiary mają dodatkowy klin podkładki między paskami na ogonie, co zapewnia lepsze czucie.
Każdy rozmiar deski ma indywidualną konfigurację wycięcia ogona na spodzie, aby znaleźć idealne połączenie uwolnienia i długiej linii szyny dla kontroli, na przykład pierwsze wycięcia większych desek zaczynają się znacznie dalej do przodu, a krzywa wycięć zwiększa się w kierunku ogona. Celem jest zawsze efektywne uwalnianie wody, a także równomierny przepływ wody wokół statecznika, aby zapewnić stałe ciśnienie statecznika dla stałej mocy i maksymalnej prędkości. Slalom 62.5 i nowy 76 mają podwójne wycięcia stopniowe, co oznacza, że ich dwa wycięcia mają różne wysokości.
Od środkowej części deski w kierunku dziobu podnieśliśmy punkt wierzchołkowy szyny. W ten sposób zyskaliśmy trochę objętości w szynie, co pomaga w szybkim wychodzeniu ze zwrotów.
Oprócz wklęsłego kształtu pokładu użyliśmy dodatkowego wgłębienia na skrzynkę pokładową. Punkt obrotu podstawy masztu opada i zapewnia dodatkową kontrolę podczas przekraczania granic i podczas zwrotu. „Zamknij lukę”: Obniżona stopa żagla tworzy najbardziej wydajny przepływ powietrza.
Sześć podstawowych elementów konstrukcyjnych gwarantuje idealną konfigurację wyścigów PWA:
PODWÓJNE ZARYSY OGONA – indywidualnie dopasowane do każdego rozmiaru deski. Konfiguracja Cut-Out zmniejsza szerokość zarysu i zwilżoną powierzchnię dna, co zmniejsza opór i zwiększa prędkość. Zarys pokładu powyżej wycięć jest szerszy, co skutkuje dalszym położeniem paska tylnego na zewnątrz: zawodnik może obciążać statecznik większą mocą, aby uzyskać większą kontrolę i prędkość. Podwójne wycięcia stopniowe 62,5 i 76 są częścią tej indywidualnej regulacji kształtu.
PRZEKSZTAŁCENIE PRZEPŁYWU VEE wzdłuż dna – Vee jest silnie zaznaczone przed podstawą masztu, zmniejszając się między paskami stóp i otwierając się ponownie w kierunku ogona. W ten sposób deska jedzie wysoko i luźno, wygładzając wszystkie nierówności. Przekształcający się V skutkuje zakrzywioną linią szyny, która sprawia, że zwroty są płynniejsze i pomaga wyjść z zakrętu z pełną prędkością.
KOMPAKTOWA KONCEPCJA – Równoległy zarys w środkowej części krótkiej deski maksymalizuje powierzchnię ślizgu u podstawy masztu, natychmiast podnosząc deski na płaszczyznę.
CIENKI PROFIL – w obszarze dziobu zmniejsza opór, ponieważ ta część jest najbardziej narażona na działanie wiatru. To w połączeniu z wklęsłym pokładem oznacza, że udało nam się utrzymać środek ciężkości, aby uzyskać doskonałą kontrolę nad górnym końcem.
KSZTAŁTY POKŁADU – Powstała Mała, ale istotna zaleta: wygodny i ergonomiczny kształt pokładu gwarantuje zrelaksowaną postawę, pozwalając zawodnikowi skupić się na szybszej jeździe.
KSZTAŁTY POKŁADU – Wydajność
Deska ma sprawdzony wklęsły pokład zmniejszający wagę wahadłową, a teraz jest wyposażona w dodatkowe wgłębienie na skrzynkę pokładową, obniżające punkt obrotu podstawy masztu. W rezultacie stopa żagla uszczelnia lukę między deską a żaglem, zapewniając najwyższą wydajność, a także dodatkową kontrolę podczas przekraczania granic i podczas zwrotu.
W tym roku deski mają standardową skrzynkę Deep Tuttle i nie są już zatwierdzone do pływania na foilu.
KLUCZOWE CECHY:
- Wydajność tylko na płetwie i deski do zawodów PWA Slalom
- Poprawiona ogólna wydajność dzięki wzmocnieniu technologii
- Bardzo lekki
- Doskonała kontrola na najwyższym poziomie dzięki cienkiemu profilowi i wklęsłemu pokładowi, który centruje wagę wahadłową
- Przekształcający Vee pozwala desce jeździć wysoko i luźno
- Podwójne zarysy ogona: Zarys dolny i pokładowy indywidualnie dopasowany do każdego rozmiaru deski
- Wgłębienie na torze masztu dla wydajnego przepływu powietrza i kontroli
- Zarys pokładu pozwala żeglarzowi obciążać statecznik większą mocą, aby uzyskać większą kontrolę i prędkość
CECHY TECHNICZNE:
- Pełny pokład Biax-Carbon
- PCV o wysokiej gęstości w kompletnym pokładzie i spodzie
- Wzmocnienia Biax-Carbon w obszarze pasków na stopy
- Wzmocnienia szklane w środkowej części i obszarze pasków na stopy
- Pełne szyny paraboliczne dzięki nakładającym się warstwom Carbonu i szkła, dodatkowo wzmocnione wzdłuż obszaru pasków na stopy
- Wgłębienie na skrzynkę masztu
- Podwójne zarysy ogona dzięki wycięciom
- Podwójne wycięcia stopniowe (62,5 i 76)
- Podwójne korki na paski na stopy
- Pasek na stopy ze skalą
- Skrzynka Deep Tuttle
- Brak statecznika
Specyficzne kody
Producent Pryde Group GmbH Bergstraße 7 82024 Taufkirchen Niemcy info@pryde-group.de +49896650490
Osoba odpowiedzialna BOARD SPORT POLSKA SP. Z O. O. Al. Prymasa Tysiąclecia 46 lok. 5 01-242 Warszawa Polska sklep@flowshop.pl +48601211515